Club modellen byder på følgende standard udstyr:Bagrudevisker, sideskørter, højdejusterbare forlygter, GT instrumentering med analog omdrejningstæller, org. skyde/vippe soltag, tagbøjer, Recaro stue og servostyring..
Af ombygninger og udstyr, der er kommet til kan nævnes:
Antennen er flyttet fra højre forskærm, til taget. Der er monteret bremselys i toppen af bagruden, i motorhjelmen er blevet pyntet op med GSi luftindtag, forkofangeren er byttet ud med en GSi forkofanger. Side- og forblink er skiftet til hvide. Sideblink foran er fra en Astra F model ca. årgang 97. Yderligere er bagenden krydret med en Irmscher hækspoile, samt Irmscher hækskørte. Desuden er bilen monteret med Ungo alarm, samt 3 punktsstartspærre... og da jeg er en dovenhund når det kommer til stykket er jeg meget glad for den fjernbetjente centrallås.
Om det er standard eller ej, så har bilen også jydekrog monteret - og det er dælme jøwt når man er nordjyde... De hænder at der skal trækkes en trailer...
Det skal måske lige tilføjes, at det ikke er en ombygget C20NE - den motorstørrelse lå i fra fabrikken. Motor og gearkasse er standard, eneste modificering her, er et par huller i luftfilterkassen for lydeffekt, samt det obligatoriske KN filter :) Gearkassen er en F16CR5, altså den kortbenene gearkasse (samme gearing som i en Vectra 2000). Den korte gearing giver mange omdrejninger ved højhastighedskørsel på motorvejen hvilket ikke altid er et plus.
Følgende er målte præstationer (Målt med G-Tech):
0-96km/t: 8,96s
Quartermile: 16,74sekunder @ 141,12 km/t
Speedometer fejlvisning (Målt med Garmin GPS)
94.5 km/t = 100 km/t på speedometer
171 km/t = 180 km/t på speedometer
Noget andet er at forsikringen på den kan vælte et hvert budget for en 24 årig ung bilglad gut :/