Opel Forum
Opel Forum
Hjem | Profil | Bliv medlem | Aktive Emner | Medlemmer | Søg
Brugernavn:
Password:
Husk Password
Glemt Password?
 
 Forum
 Motor
 Ascona b 6cyl
 
Af Forrige Emne Emne Næste Emne  
mad_man
Megabruger


Danmark
128 indlæg
Skrevet - 02/11/2003 :  00:05:16  Vis Profil  Send Email  Send mad_man en ICQ Besked
Er der nogle der ved om det er fysisk muligt og få en ascona b synet og godkendt med en 6cyl 3l motor i!? Eller skal man emmigrere til tyskland!?

Hvis du har vejgreb,så har du forlidt hk=8o)
Hellere senil dement end civil betjent!
De fede må svede!,og de svage dør...

Manta B 2.2i
Monsterbruger


Danmark
527 indlæg
Skrevet - 02/11/2003 :  00:28:00  Vis Profil  Send Email  Send Manta B 2.2i en ICQ Besked
det må kunne lade sig gøre.. jeg har da set mantaer med 6 cyl.. og lur mig om ikke nogen af dem er godkendt.. det må bare være et spørgsmål om at få den testet og godkendt til det.. det er muligt det bliver dyrt.. men det skal kunne lade sig gøre

et problem kan altid løses, bare man bruger en stor nok hammer
nu med ny manta.. med rigtig 2.2 motor
Gå Op

ost
Megabruger


Danmark
175 indlæg
Skrevet - 02/11/2003 :  01:10:15  Vis Profil  Send Email  Besøg ost's Hjemmeside  Send ost en ICQ Besked
hey mad
det biliste er nok at finde et tysk exmplar og betale fri
det siger min told og tyv spion
mvh flemming

manta a med et stort savn af gufGå Op

scotten
Maxibruger


Danmark
291 indlæg
Skrevet - 02/11/2003 :  08:36:01  Vis Profil  Send Email  Send scotten en ICQ Besked
Det burde kunne lade sig gøre.....Mener enda der er en på Sjælland som er igang med en 24v....kan ikke lige komme i tanke om, hvad han hedder......Steffen tror jeg...ik sikker.
Mener han har fundet diverse papir så det skulle lade sig gøre...Sejt Ascona B 3.0 og så lige tabe en Garret T76 ned i

Gå Op

Manta B 2.2i
Monsterbruger


Danmark
527 indlæg
Skrevet - 02/11/2003 :  08:39:31  Vis Profil  Send Email  Send Manta B 2.2i en ICQ Besked
quote:

Det burde kunne lade sig gøre.....Mener enda der er en på Sjælland som er igang med en 24v....kan ikke lige komme i tanke om, hvad han hedder......Steffen tror jeg...ik sikker.
Mener han har fundet diverse papir så det skulle lade sig gøre...Sejt Ascona B 3.0 og så lige tabe en Garret T76 ned i

hehe: POLP, hey hvor faen blev den lader nu af? WRRRROOOOOOOOOM nå der sider den.. ups

et problem kan altid løses, bare man bruger en stor nok hammer
nu med ny manta.. med rigtig 2.2 motor
Gå Op

Karsten
Megabruger


Danmark
183 indlæg
Skrevet - 02/11/2003 :  09:36:08  Vis Profil  Send Email  Send Karsten en ICQ Besked
hej kaspar!

Næste gang du kommer herned, så kan vi da lige få en snak med Peter om hans Manta 3.0! Han har da betalt afgift og det hele, eller han vil frikøbe den til omkring 300 heste...... var det ikke sådan han fortalte os det dengang????

Vil du da nu til at bygge sådan et monster op????? Ham min makker med de to 3.0 motorer vil nemlig også til at bygge den ene i en ascona..... men han har også ville have sin monza synet de sidste fem år nu.... så det bliver nok aldrig til for ham.

Styles skal, hvor der styles kan!

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3395Gå Op

mad_man
Megabruger


Danmark
128 indlæg
Skrevet - 02/11/2003 :  11:17:09  Vis Profil  Send Email  Send mad_man en ICQ Besked
quote:

Det burde kunne lade sig gøre.....Mener enda der er en på Sjælland som er igang med en 24v....kan ikke lige komme i tanke om, hvad han hedder......Steffen tror jeg...ik sikker.
Mener han har fundet diverse papir så det skulle lade sig gøre...Sejt Ascona B 3.0 og så lige tabe en Garret T76 ned i



Hmm.. de papirer er vel bare at en assi er godkendt til 150hk med 2.2 skiver!? eller hvormeget det nu er...

Hvis du har vejgreb,så har du forlidt hk=8o)
Hellere senil dement end civil betjent!
De fede må svede!,og de svage dør...Gå Op

mad_man
Megabruger


Danmark
128 indlæg
Skrevet - 02/11/2003 :  11:22:17  Vis Profil  Send Email  Send mad_man en ICQ Besked
quote:

hej kaspar!

Næste gang du kommer herned, så kan vi da lige få en snak med Peter om hans Manta 3.0! Han har da betalt afgift og det hele, eller han vil frikøbe den til omkring 300 heste...... var det ikke sådan han fortalte os det dengang????

Vil du da nu til at bygge sådan et monster op????? Ham min makker med de to 3.0 motorer vil nemlig også til at bygge den ene i en ascona..... men han har også ville have sin monza synet de sidste fem år nu.... så det bliver nok aldrig til for ham.

Styles skal, hvor der styles kan!

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3395


Ja kan godt hvske ham... Han var kold overfor synshalden! den skulle bare synes!,ellers blev han sur! Gys. Men hans var jo oz med 5 huls nav og hele pizzet...

Hvis du har vejgreb,så har du forlidt hk=8o)
Hellere senil dement end civil betjent!
De fede må svede!,og de svage dør...Gå Op

mad_man
Megabruger


Danmark
128 indlæg
Skrevet - 02/11/2003 :  11:35:40  Vis Profil  Send Email  Send mad_man en ICQ Besked
quote:

og så lige tabe en Garret T76 ned i



Hvilken størrelse!??

Hvis du har vejgreb,så har du forlidt hk=8o)
Hellere senil dement end civil betjent!
De fede må svede!,og de svage dør...Gå Op

Mike Turbo
Startbruger


Danmark
22 indlæg
Skrevet - 02/11/2003 :  12:00:13  Vis Profil  Send Email
Hej
Ham der er igang med en Assi 3,0 24v Hedder Rasmus, Formanden for Roadrunners DK.
Man kan følge med i projektet inde på deres hjemme side. http://www.roadrunners.dk/framedef.htm Det ser bare ikke ud til at han er kommet ret ang her på det sidste.

Gå Op

scotten
Maxibruger


Danmark
291 indlæg
Skrevet - 02/11/2003 :  14:03:00  Vis Profil  Send Email  Send scotten en ICQ Besked
Yep...Rasmus...
Garret T76 Trim GRANDE

Gå Op

Krede
Megabruger


Danmark
159 indlæg
Skrevet - 05/11/2003 :  08:30:27  Vis Profil  Send Email  Send Krede en ICQ Besked
Hmm.. Kan en cih 3.0'er klare at få turbo på...jeg mener bare sådan uden vidre? (sænket kompression selvfølgelig) men ikke noget med nye stempler plejlstænger osv .?

KREDE....Nu også med Manta...Gå Op

Manta B 2.2i
Monsterbruger


Danmark
527 indlæg
Skrevet - 05/11/2003 :  10:58:11  Vis Profil  Send Email  Send Manta B 2.2i en ICQ Besked
quote:

Hmm.. Kan en cih 3.0'er klare at få turbo på...jeg mener bare sådan uden vidre? (sænket kompression selvfølgelig) men ikke noget med nye stempler plejlstænger osv .?

KREDE....Nu også med Manta...



jo mon ikke der er jo ingen der siger då skal køre med 1.5 bar, man kan vel nøjes med 0.4 eller sådan så får den nok bare ca. 50 hk mere.. det sker der nok ikke noget ved.

et problem kan altid løses, bare man bruger en stor nok hammer
nu med ny manta.. med rigtig 2.2 motor
Andreas: Der überopel Fürer
Gå Op

   
Genvej:

Opel Forum

© OpelPower.dk

Gå Op