Opel Forum
Opel Forum
Hjem | Profil | Bliv medlem | Aktive Emner | Medlemmer | Søg
Brugernavn:
Password:
Husk Password
Glemt Password?
 
 Forum
 Motor
 Hvilket luftfilter
 
Af Forrige Emne Emne Næste Emne  
Yebzqey
Startbruger



28 indlæg
Skrevet - 06/11/2003 :  02:12:27  Vis Profil  Send Email  Besøg Yebzqey's Hjemmeside  Send Yebzqey en ICQ Besked
Hej. Jeg har lige købt en vectra a 1,6sv... En komfortabel og økonomisk bil. Jeg vil gøre lidt ved den og tænkte på at give den en federe lyd. Hvilket luftfilter giver mest for pengene? Det må også godt se lidt lækkert ud. Det er ikke det eneste der skal gøres ved bilen, men en af de første ting.

- Nu med Vectra A 1.6sv (!)-

goofer
Monsterbruger


Danmark
1105 indlæg
Skrevet - 06/11/2003 :  08:02:01  Vis Profil  Send Email  Besøg goofer's Hjemmeside  Send goofer en ICQ Besked
det er et vidt begreb, men hvis du vil ha drøn på bilen så køb et keglefilter i en STOR dimention. Og lad den få rigelig med luft, så træk noget aluflexrør (KN-forhandlere har det) ude fra forenden af bilen. Hvis du skal have lidt stil over det, så har blandt andet Bildillen et filter som er lagt ind i noget cromagtigt noget. Men så begrænser du også muligheden for tilførsel af luft, så køb hellere et Green Twister filter eller et King Dragon filter. Håer at du kan brge det til noget.

goofer
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3796
Midtjysk Opel TeamGå Op

Juhln
Elitebruger


Danmark
341 indlæg
Skrevet - 06/11/2003 :  08:46:24  Vis Profil  Send Email  Besøg Juhln's Hjemmeside  Send Juhln en ICQ Besked  Send Juhln en besked
Min erfaring med den motor type, er at den ikke kan fåes til at lyde af noget..
Men prøv at pille luftfilteret af, så kan du jo se om du er enig. (du skal selvfølgelige ikke kørrer uden)

Smid hellere en anden bagpotte på, det lyder af mere..

Mvh juhln
Kadett E 8V
Gå Op

opelo
Startbruger


Danmark
26 indlæg
Skrevet - 06/11/2003 :  11:03:36  Vis Profil  Send Email
quote:

Hej. Jeg har lige købt en vectra a 1,6sv... En komfortabel og økonomisk bil. Jeg vil gøre lidt ved den og tænkte på at give den en federe lyd. Hvilket luftfilter giver mest for pengene? Det må også godt se lidt lækkert ud. Det er ikke det eneste der skal gøres ved bilen, men en af de første ting.

- Nu med Vectra A 1.6sv (!)-



Hvis den kører med karburator kan du sagtens få fed lyd ud af den, med et åben filter på din karburator.

Gå ind på dot-e.dk og kig..

Opel er det yppereste.Gå Op

Yebzqey
Startbruger



28 indlæg
Skrevet - 06/11/2003 :  12:38:56  Vis Profil  Send Email  Besøg Yebzqey's Hjemmeside  Send Yebzqey en ICQ Besked
Hvor finder jeg green og king dragon billigst?

- Nu med Vectra A 1.6sv (!)-Gå Op

Peter Johannesen
Elitebruger


Danmark
314 indlæg
Skrevet - 06/11/2003 :  16:39:51  Vis Profil  Send Email
Jeg ville købe K&N filter !!

Gå Op

   
Genvej:

Opel Forum

© OpelPower.dk

Gå Op